zondag 3 december 2017

Wonder!

Hey people on the other side of the screen,

Het is nu 23:20 en ik ben zo enthousiast over deze post, dat ik  m´n slaap nog een uurtje uitstel. Deze post zal gaan over een geweldige, nieuwe film..


Ik ben zojuist naar de film WONDER geweest met m´n beste vriendinnetje.. OMG, wat een geweldige film was dat... Ik ben best wel emotioneel wanneer het gaat om films, dus ik ga ook niet ontkennen dat ik zeker een paar keer heb gehuild!


De Film!


De film gaat over een jongetje van 10, genaamd August Pullman. Hij heeft een zeldzame, aangeboren gezichtsafwijking. Doordat hij heel veel operaties heeft moeten doorstaan, kreeg hij jaren thuis-les van mijn moeder. Vlak voordat hij zou beginnen aan groep 7, besloten zijn ouders hem naar een echte basisschool te sturen. Jammer genoeg is niet iedereen even blij met het gezicht van Auggie en krijgt hij te maken met vervelende situaties en personen.



August Pullman

De ouders van Auggie zijn Julia Robberts & Owen Wilson 

(nog 2 redenen om de film te kijken!).

Mijn mening!


Ik vind het echt een geweldige film! Ik raad de film ook zeker aan, aan iedereen! Ik vond het een hele goede film, omdat mensen nu (hopelijk) nadenken voordat ze denken, zeggen of handelen wanneer het gaat over een persoon met een zichtbare handicap of aandoening. 

In de film werd het perspectief ook veranderd, dus je zag het verhaal vanuit de ogen van verschillende personages. Hierdoor zijn de situaties beter te begrijpen.

Nou zoals ik al zei, het is een film die je zeker moet zien... Hij draait op dit moment in de bioscoop, en anders wacht je een maand of 2 en dan kijk je hem op Netflix... 

Hieronder is in ieder geval de trailer te zien, enjoy!



Bedankt voor het lezen en tot de volgende post!


X Monishaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten