donderdag 30 november 2017

Aller eerste post

Holaaa...

Dit is dan mijn eerste post!
Ik ga in deze post een aantal dingen over mezelf vertellen!

Ik ben Monisha, 15 jaar, hou van slapen, netflix en eten. 
Verslaafd aan series! Chocoholic! Kan niet leven zonder muziek!
Ik woon in Den Haag, Zuid-Holland ( 070, represent!)

Ik ben deze blog gestart, omdat ik het toevallig tussen de Google Apps zag staan eigenlijk, whahahhaa... 
Ik weet nog steeds niet precies wat ik allemaal zal gaan posten, maar we zullen zien wat er van gaat komen!
Ehmm.. Najaah we zullen zien hoe de blog gaat lopen.. Als het een beetje veel lezers trekt ga ik er misschien wel mee door en anders.. Tjaa houdt het op! Ander tijd verdrijf zoeken eah!

Laat me weten waarover ik moet schrijven en keep coming back to the site ofcourse!

X Monishaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten